E-post:

Svein@stakeholder.no

Linnea@stakeholder.no

Adresse: Karl Johans gate 8, 0154 Oslo

Org. nr: 994452096 mva

Å ta i bruk video i strategisk kommunikasjon kan virke både kostbart og komplisert. Men terskelen for å bruke video trenger ikke være så høy.

Legg en plan

Før du bestemmer hva slags type video du skal satse på, bør...

Spredningen av mobiler og smarttelefoner åpner for informasjonsinnhenting direkte fra arbeidere i leverandørkjeder. Crowdsourcing er en måte å gjøre dette på. 

Hva er crowdsourcing?

Crowdsourcing er et begrep...

Ledelsens oppgave er å sikre at virksomheten har en systematisk tilnærming til sentrale forretningskritiske temaer. Bedriftsledere som ikke sørger for at selskapet har en operativ bærekraftsstrategi, gjør ikke jo...

12 næringsorganisasjoner, sammen med miljøorganisasjonen Zero, mener at det er mulig å redusere utslipp fra næringslivets transporter med 45-60 prosent innen 2030 og fjerne dem helt innen 2050.

Mens nordmenn flest...

25.september 2015 vedtok FN verdens nye utviklingsmål. Det er 17 hovedmål, hver av dem med en lang liste delmål. Med andre ord: Det er lett for alle å finne et mål som passer.

Hva har de 17 målene med næringslivet...

Pilotprosjektet Human rights due diligence er et prosjekt i regi av Norges nasjonale OECD kontaktpunkt og Utenriksdepartementet. Stakeholder leder prosjektet, sammen med International Law and Policy Institute (IL...

Våren 2014 markedsførte den amerikanske vaskemiddelfabrikanten P&G et nytt vaskemiddel i Tyskland. Forpakningen viste en fotballdrakt med nummer 88 på ryggen. P&G tenkte det ville passe bra i tiden frem til fotba...

Her er guiden som lar deg bli en kresen leser av sjangeren ”samfunnsansvarsrapporter”.

Til hjelp også for deg som skal lage din egen rapport.  Kilden er beskjedent nok oss selv, og vår til sammen over 20 års erfar...

Please reload

Utvalgte saker

Hvorfor utvikle en bærekraftstrategi?

1/4
Please reload

Nylige poster

Please reload